Aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Simon Colenbrander - WaarBenJij.nu Aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Simon Colenbrander - WaarBenJij.nu

Aankomst Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Simon

06 September 2012 | Australië, Melbourne

Good day!!

Deze jongen heeft de vlucht weer overleefd. Alles ging vrij vlekkeloos. Geen vertraging of zo iets. Had wel een net getrouwde stelletje naast me zitten, maar die hadden de ene keer ruzie en daarna gingen ze weer zeer “verliefd” bij elkaar zitten, totdat mevrouw haar trouwring kwijt raakte. Toen was de wereld te klein. Haar man kwaad en mevrouw zat een potje huilen. Gelukkig had ik een koptelefoon op en kon de volume harder!
Moest een paar uurtjes wachten, voordat ik mijn kamer op kon. Dus toen besloot ik maar om is even te gaan kijken bij mijn ouwe werkgever.
En ze hebben het cafe echt verandert (foto's volgen nog) en kwam nog een oude bekende tegen. Dat was wel weer apart en weer gezellig.

Nu ga ik paar uurtjes bij slapen en dan gaat het helemaal beginnen!

De groeten uit Melbourne.

  • 06 September 2012 - 07:26

    Bas:

    Veel plezier!

    BZ

  • 06 September 2012 - 08:33

    Patrick:

    Veel plezier kerel!

  • 06 September 2012 - 08:39

    Emiel En Jenneke:

    Hoi Simon,
    Heel veel plezier daar! We gaan je weer volgen hoor! Leuk verhaal over dat stelletje, haha ;-)
    Groetjes,
    Emiel en Jenneke

  • 06 September 2012 - 10:44

    Hein:

    Veel plezier!

  • 07 September 2012 - 22:58

    Jim:

    Jij hebt ook altijd geluk!Net nederland gekeken maar dat stelde weinig voor. Wel 2-0 gewonnen van de turken. Simon we zien de foto`s en verhalen wel weer verschijnen.
    Dat wordt de komende weken veel drinking games denk ik!!
    Ik hoop voor je dat ze daar niet jou van de bank af plukken en weer aan het weer zetten!
    gr Jim

  • 10 September 2012 - 10:37

    Simon Colenbrander:

    Wou foto's er op zitten, maar deze site is nog niet zover om hoge kwaliteit foto's er op te zetten.
    Zal nu foto's in een lagere kwaliteit maken, zodat ze er wel op kunnen

  • 12 September 2012 - 10:14

    Thijs:

    lekker simonster! In de defensie wordt je nog niet gemist
    Duss je kunt nog wel even weg blijven. Groeten

  • 13 September 2012 - 07:41

    Arjan:

    He Simon,

    Hoe is't daar? Is't weer als vanouds in aussie?
    Veel plezier daar en we spreken elkaar!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 25314

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 02 September 2013

Back on track again

29 September 2009 - 23 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: